HUMÁN DRÁMA
Menü
 
Csapatépítés
 
Fő tevékenységek
 
Értékesítés fejlesztés
 
Linkek
 
Keresés
Google
 
 
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
Személyes eladás

Eladás a gyakorlatban I.

§              Az eladási munka sajátosságai:

ü      pro-aktív és vevőorientált eladási szemléletet kialakítása

ü      az eladási eredményeket befolyásoló tényezők megismerése,

ü      az eladó (üzletkötő) saját szerepének tisztázása

ü      a hatékonyságot és vevőorientáltságot biztosító tárgyalás struktúra elfogadása.

§              Az üzletkötők kommunikációs eszközei

§              Kapcsolatfelvétel:

ü      a kapcsolatfelvétel jelentősége, módszerei, a kommunikáció csatornái

ü      kapcsolatfelvétel telefonon

§              Információszerzés: 

ü      a partner szükségleteinek meghatározása

ü       kérdezéstechnika tudatos alkalmazása

§              Javaslattétel:             

ü      érvelés, a vevőorientált érvelés alapjai

ü      érvelemzés módszere

§              A kifogások kezelése:

ü      a kifogáskezelés alapvető módszerei

ü      Az ár közlése:

ü      az ár pszichológiai hatása

ü      az ár közlésének technikája

ü      az árkifogás kezelése

§              Lezárás:

ü      vételi szándékot eláruló jelek

ü      a lezárás technikája

 

§              A teljes tárgyalás gyakorlása, szerepjáték

§              Személyes akcióterv elkészítése

§              A program bezárása, visszajelzés, értékelés.

 

 Eladás a gyakorlatban II.

§               Az előző rész összefoglalása:

ü      alkalmazási tapasztalatok és az esetlegesen felmerült kérdések megbeszélése

ü      személyes akciótervek megvalósulásának kiértékelése

§               A tárgyalás előtti teendők:

ü    célok kitűzésének módszerei, hosszú távú célok kitűzése,

ü    a soron következő tárgyalás céljának meghatározása,
     felkészülés a tárgyalásokra

§               Információszerzés és érvelés:

ü    az információszerzés szintjei, dimenziói, kérdésbank elkészítése

ü    a „VÁR” és a „KAPU” modell alkalmazása a gondolkodás befolyásolására

ü    a figyelés jelentősége, az érvelés stratégiája, segédeszközök használata az érvelés során

§               Kifogások és reklamációk kezelése:

ü      további módszerek a kifogások kezelésére

ü      kifogásbank elkészítése és gyakorlati alkalmazása

ü      a reklamációk kezelésének módszerei

§               Árkifogás kezelése:

ü    az árkifogás kezelésének gyakorlása

ü    az áralku módszerei, technikája

§               A tárgyalás utáni teendők:

ü      a következő lépés meghatározása az eladási folyamatban

ü      árajánlatok követése 

ü      a tárgyalás során megszerzett információk rögzítése, nyilvántartás

 

§               A teljes tárgyalás gyakorlása, szerepjáték.

§               Személyes akcióterv elkészítése.

§               A program bezárása, visszajelzés, értékelés.

 

Eladás a gyakorlatban IIi.

§              Viselkedés alapú eladás

§              A viselkedés szerepe az eladásban

§              A DISC modell alapjai

ü      Történeti áttekintés

ü      Feladatorientáltság – Emberorientáltság

ü      Extrovertált, introvertált viselkedés

§              Viselkedés típusok és jellemzőik

ü      Kommunikáció

ü      Környezet

ü      Hogyan tárgyaljunk a különböző típusokkal?

ü      Hogyan NE próbáljunk tárgyalni?

§              Saját típusunk megismerése és megértése

ü      Erősségeink és gyengéink

ü      Alkalmazkodás más típusokhoz

o       Kapcsolatfelvétel

o       Kérdezéstechnika

o       Javaslattétel, érvelés

o       Kifogáskezelés

o       Lezárás, döntés elérése

§              Személyes akcióterv elkészítése

§              A program bezárása, visszajelzés, értékelés.

 

Területmenedzsment a képviselők gyakorlatában

 

§              Az eladási eredmények és a tevékenységek közötti összefüggés (a TDI modell)

§              A MÁTRIX modell (a tevékenység optimális irányának meghatározása, targeting)

§              A MÁTRIX modell alkalmazása a gyakorlatban:

ü      a vevők közti differenciálás lehetséges szempontjai, vevőkategorizálás

ü      az optimális látogatásszámok meghatározása az egyes vevőkategóriákban

ü      a különböző nagyságú vevők differenciált kezelési lehetőségei

ü      az eladási munka minőségének figyelemmel kísérése

ü      konverziós tényezők a gyakorlatban

ü      a felkészültség jelentősége és tervezése

ü      a várható eredmények tervezése

ü      célok kitűzése

§              Személyes akcióterv elkészítése

§              A program bezárása, visszajelzés, értékelés.

 
Mottónk

HUMÁN-DRÁMA

Az emberi szerepvállalás növelése

a szervezetben

 

A szervezet hatékonyságának a növelése

a személyiség kibontakoztatása álta

 

 
Szolgáltatásunk
KOMPLEX SZERVEZET ÉPÍTÉS
 

Személyi alrendszer: tartalmazza a

beállítódásokat, értékítéleteket, szükségleteket, egyéni

magatartásmódokat, stb.

Szociális alrendszer: a kommunikációs és

vezetési stílus, csoportviselkedés, vállalati klíma,

stb. fogalmakat takarja

Technikai alrendszer: ide soroljuk a termelési

technológiákat, üzemeszközöket, épületeket, stb.

Strukturális alrendszer: a feladatelosztás és

összekapcsolás, információáramlás, felelősségi kör

és hatáskör megosztás,

stb. témaköröket foglalja magában.

 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints